Základní pravidla rezervací tenisových kurtů TK Gymnázium Uničov:

Pravidla vytvoření účtu:

  1. Každý ČLEN klubu kontaktuje Administrátora pro vytvoření/založení členského účtu.
  2. Každý NEČLEN si vytvoří/založení vlastní účet přes tlačítko Přihlásit/Nová registrace.

Pravidla vytvoření rezervace:

  1. Každý ČLEN/NEČLEN klubu po přihlášení ke svému účtu vytvoří vlastní jednorázovou online rezervaci volného termínu daného kurtu.
  2. Opakované a dlouhodobé rezervace lze vytvořit pouze ve spolupráci s Administrátorem – viz záložka „Kontakty – podpora“)
  3. Každý uživatel (ČLEN/NEČLEN) je zodpovědný za svoji rezervaci kurtu! Pokud zjistí, že nebude moci platné rezervace využít, neprodleně ji stornuje, avšak nejpozději 1 hodinu před začátkem dané rezervovaného termínu, aby ho mohl využít jiný uživatel a neblokoval volné hrací termíny.
  4. Každý Uživatel (ČLEN/NEČLEN) bude osobně přítomen na kurtech klubu, nejpozději 15 minut před zahájením platné rezervace k danému kurtu!
  5. Pokud Uživatel (ČLEN/NEČLEN) nestornuje svoji rezervaci v daném čase před začátkem termínu (dle bodu 3), zruší rezervaci Administrátor s tím, že v případě opakovaného propadnutí nevyužitého termínu může být daný uživatel omezen na právu vytvářet vlastní rezervace, nebo v krajním případě dočasně/trvale zablokován! Toto pozdní stornování rezervace nezbavuje Uživatele úhrady pronájmu kurtu dané rezervace, dle platného Ceník klubu!
  6. Administrátor nevytváří rezervace za Uživatele (mimo dlouhodobé nebo opakované rezervace), pouze poskytuje podporu v případě mimořádných událostí!